Aktualnie szukamy kandydata do pracy na następującym stanowisku:
Doradca klienta – specjalista ds. mediów społecznościowych . (praca również w soboty)
Praca wiąże się z przenoszeniem mebli.
 

Twoje zadania:
– aktywna obsługa klienta (osobiście w salonie, poprzez e-mail, telefon)
– promocja showroomu i współpracujących marek w mediach społecznościowych
– aranżowanie przestrzeni showroomu i dbanie o odpowiednią ekspozycję mebli
– pomoc w projektach związanych z dodatkowymi działaniami showroomu (wernisaże, targi, różne wydarzenia)


Czego wymagamy:

– dyspozycyjności do pracy w soboty
– mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
– wysokiej kultury osobistej i umiejętności nawiązywania relacji
– znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację
– mile widziana znajomość obsługi mediów społecznościowych
– mile widziane zainteresowanie designem, aranżacją wnętrz
– zaangażowania oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej
– dobrej znajomości obsługi komputera
Uwaga: praca wiąże się z przenoszeniem i dźwiganiem mebli

Co Tobie zapewnimy:
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę luz zlecenie
– zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
– elastyczny grafik pracy (cały lub część etatu)
– pracę w luźnej i przyjaznej atmosferze, w młodym zespole
– ciekawą pracę pełną wyzwań w unikalnym miejscu z dobrym designem
– możliwość poznania niesamowitych polskich twórców i marek
– rozwój umiejętności interpersonalnych
– opiekę merytoryczną doświadczonych pracowników
Praca od zaraz !

CV ze zdjęciem proszę kierować na adres: biuro@forumdesignuwarszawa.pl
Prosimy wpisać w tytule wiadomości: Doradca Klienta Forum Designu oraz dołączyć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).